12 Mart 2016 Cumartesi

Sezaver Seçki Gelişim Atölyesi


Sezaver Seçki hakkında

(1960- Adana) Evli ve 2 çocuk annesidir. Ç.Ü. Eğitim Fakültesi mezunudur. İng. Öğretmenliğinden emeklidir. Ömür boyu öğrenmeye olan inancı ve psikolojiye olan merakı nedeniyle çesitli eğitimlere katılmıştır. Uzmanı oldugu Kuantum Düşünce Tekniğini Evrensel Yasalarla sentezleyerek, bütüncül bir boyut kazandırmiştır. Bu sentezle, farkındalık ve fark edileni bütünün hayrına olacak şekilde eyleme dökme becerileri kazandırmayı hedeflemiştir. Konunun eğitmeni olmak isteyenler için özel bir eğitim paketi oluşturmuştur.. 2005 yılından beri, seminerler vermekte ve Bireysel Danışmanlık yapmaktadır. Çalışmalarını Adana ve İstanbulda sürdürmektedir. Guruplar oluştugunda farklı illerdeki kişisel gelisim merkezlerinde de hizmet vermektedir. 
Geçmiş Yaşam Regresyon uygulayıcısıdır. Eğitimini Psikoterapist Andy Tomlinson’dan almıştır. Uluslararası (İBRT) onaylı Past Life Regression Academy diplomasına sahiptir. Konuyla ilgili Hayatlar Arası Hayat, doğum travmaları vb. ileri teknikleri takip ederek kendini geliştirmeye devam etmektedir. Kuantum Düşünce Tekniği Eğitmenliğinin yanısıra, EMEIH Hipnoz uygulayıcısı, INLPT NLP Master, Reiki Master, EFT (Duygusal Özgürleşme Tekniği), EET (Duygusal Güçlenme Tekniği) uygulayıcısıdır.
 Çalışmalarında danısanlarının duygu durumuna göre, en uygun olacak tekniği, en kısa sürede sonuç alacak şekilde uygulamakta, onların kendi kendilerinin yaşam koçu olmalarına, en yüksek hedeflerine ve iç uzlaşıya kavusmalarına yardımcı olmaktadır. Gurup egitimlerinde, kişileri üzen, yoran duygusal sorunları ve özsaygı-özsevgi-özgüven-özinanç veya motivasyon eksikliğini gidermeye yönelik farkındalık çalışmalarıyla birlikte, ilişkilerin uyumu için etkin iletişim yollarını aktarmaktadır. 
Diğer yandan, karşılastığı ilginç vakaları kitaplaştırmaya, edindigi içgörüleri yağlı boya resim olarak tual'e aktarmaya ve karma sergilere katılmaya devam etmektedir. 
2010 yılında kendi imkânlarıyla bastırdığı ilk kitabı ‘Saklı Gerçeklerimiz’ Sınır Ötesi Yayınevinin dikkatini çekmiş ve 2012 yılında, ‘Kaderimize Yön Veren Evren Yasaları’ adıyla yayınlanmıştır. 2013 ve 2014 yıllarında Ray Yayıncılıktan 'Ben ne anlatıyorum Bilinçaltım ne anlıyor', ile 'Kendini Yönetme Sanatı' adlı iki kitabı daha yayınlanmıştır. 
Son dönemde çalışmaları arasına Sanatla Farkindalık Atölyelerini eklemiştir.

Bende Sezaver Teyzemi tüm bu başarılarından dolayı buradan tekrar kutluyorum ve yolunda ilerlemekten mutluluk duyuyor, kendimi geliştirmeye devam ediyorum...

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder