13 Mart 2016 Pazar

EVRENSEL YASALARLA KUANTUM DÜŞÜNCE TEKNİĞİ



EVRENSEL YASALARLA KUANTUM DÜŞÜNCE TEKNİĞİ

NEDİR?

Ünlü fizikçi Albert Einstein, E= mc2 formülüyle her şeyin bir titreşim, bir enerji olduğunu kanıtlar ve Kuantum sözcuğüyle sonsuz olasılıklar alanından söz eder. Bu bilgiyi insana uyarladığımızda düşüncenin de çok güçlü bir enerji olduğunu ve yaşamak istediklerimizi yaratma şansımız olduğunu hatırlamak kolaylasır. Bu şansı iyiliğimize kullanmak için bilmemiz ve uygulamamız gereken bazı eylemler var..Kuantum Düşünce Tekniği bu noktada devreye girer ve daha iyiye ulaşmanın önündeki en büyük engelin zihinlerimizdeki sınırlayıcı düşünceler, negatif inançlar, geçmiş deneyimlerden çıkardığımız olumsuz sonuclar olduğuna dikkat çeker. İç dünyamızda bizi yöneten kalıpları keşfederek, onları iyligimize olacak şekilde güncellememizi sağlar. Böylece, iyileşen iç dünyamız, dış dünyamızın, ilişkilerimizin vb.de iyileşmesine hizmet eder. KDT, kendimizi yeniden yaratmanın hem zihinsel formülüdür hem de duygusal, fiziksel ve ruhsal bedenlerimize iyilik getiren bir çalışmadır.


İÇERİK:

-Neg. Çekirdek inanclarin keşfi, temizliği, pozitife dönüştürülmesi, pozitif değisimin kalıcılı olması icin gerekenler

-Denge Yasasına & Birlik-Bütünlük Yasasına-Sevgi Yasasına uyumlanma (Abartılı kişilik özelliklerimizin keşfı ve esneklik kazanma) öz ve ego yönetimi-yaşam tekerleği

-Hastalıkların psikolojik nedenlerinin keşfi ve iyileştiren bakış açılarının yerleştirilmesi-Psikodrama

-İstedigimiz nesneleri ve deneyimleri hayatimıza çekme (Çekim Yasasina uymlanma)

-Bilinç Katmanları- Çocukluğumuzla, anne-babamizla, kendimizle bütünleşme meditasyonu -'Ben buyum' oyunu vb.

Sezaver Seçkı 20 yıldır almış olduğu ve 10 yıldır vermekte olduğu birçok kişisel, ruhsal gelişim içerikli eğitimi harmanlamış ve Evrensel Yasalarla Kuantum Düşünce Tekniği adı altında güncellemiştir. (NLP-KUANTUM DÜŞÜNCE-REGRESYON-MEDİTASYON-HİPNOZ-REİKİ- DUYGUSAL GÜÇLENME TEKNİĞİ) Sadeleştirdiği bu egitim paketi maddi ve manevi anlamda sağlıklı, mutlu, başarılı ve güçlü yaşamak isteyen yetişkinler icin 'olmazsa olmaz' nitelikteki en önemli, en temel bilgi ve teknikleri icermektedir. Bu bilgi ve teknikler, Kendini tanıma, Farkindalık, Arınma, Dengelenme, Güçlenme ve Kendini Gerceklestirme üzerine kuruludur. Kişinin kendi sorunlarını çözebilme becerisi kazandırmayı amaçlar. Yaşadıklarımıza geniş ve yüksek bir perspektiften bakarak, Evrensel Yasalarla uyumlu yaşamayı ön planda tutar. Bu uyum, bir takım nedenlerle yaşanan duygusal, ruhsal, zihinsel ve fiziksel sıkıntılardan arınmaya hizmet eder. Çünkü eğitim esnasında yapılan çalışmalarda sıkıntıların sebep ve sonuçları arasındaki bağlantılar keşfedilir. Bu keşif şifanın başlangıcına aracılık eder. Böylece, kişinin kendinin ve bütünün iyiliğine olacak bakış açılarıyla yaşaması mümkün olur

EVRENSEL YASALARLA KUANTUM DÜŞÜNCE TEKNİĞİ EĞİTİMLERİ NEDEN GEREKLİDIR?
Çoğumuz (kendimizi-insanı derinden tanımakla ilgili) eksik veya yanlış bilgi nedeniyle, iş hayatımızda, ilişkilerimizde sorunlar yaşıyor, bu sorunlar yüzünden önce ruh sağlığımızı, sonra da fiziksel saglığımızı kaybediyoruz. Bu kayıpları yaşamamak için kendimizi ( duygularımızı, inanclarımızı, davranışlarımızı, baskın kişilik özelliklerimizi egomuzu vb.) tanıma ve yönetme ihtiyacımız var. 
Bu eğitim, KENDİMİZİ, HAYATIMIZI olabildigince en iyi şekilde YÖNETEBİLMEK çin gereklidir. Bu ihtiyaç karşılandığında, yaşadığımız negatif olayların pozitif niyetini görmek, duygusal- zihinsel- ruhsal- fiziksel bedenlerimize bütün olarak bakabilmek, insani yönlerimizi dikkate alarak öz ve egoyu dengelemek, sezgilerimizi güçlendirmek, bilinç (manevi) yolculuğumuzu farkındalıkla sürdürmek, kendimizle - hayatla barışık yaşamak, negatif kutuplu bir dünyada olabilecek sıkıntıları en aza indirmek, böylece, hayata daha güçlü, daha sağlıklı, daha mutlu ve daha başarılı devam etmek, içsel tatmin duygusuyla, yaşama sevincini kalıcı kılmak için mümkün olur. Kısaca, bu eğitimler, evrensel ve bireysel etkileşimi anlamak, ruhsal gelişmemizin önündeki engellerden arınmak için gereklidir. Bu arınma maddi ve manevi anlamda hedeflerimize- hayallerimize ulaşmanın temelidir

Bu eğitimin içerigiyle ilgili ayrıntılı ve genel bilgiye Sezaver.net sitesinde 'Kuantum Düşünce Tekniği' çubuğuna tıklayarak ulaşabilirsiniz.  Çalışmalar bireysel veya gurup halinde düzenlenebilir. Eğitim Küçük guruplarla 2 günde tamamlanabilmektedir. Eğitim günleri gurubun ihtiyacina uygun olarak belirlenebilir. Katılım 10 kisiyle sınırlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder