2 Temmuz 2013 Salı

Düşüncelerin Neyse Hayatında O'dur...



Düşüncelerin Neyse Hayatında O'dur..
* Çevrem tarafından, bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturulmuş tüm negatif ve gereksiz kodlamaları, düşünce kalıplarını iptal ediyor, yerlerine bütün olmak bilincini sevgiyle birlikte yerleştiriyorum.

* Bilerek ya da bilmeyerek alt ve üst bilincimde oluşturduğum tüm gereksiz ve negatif düşünce kalıplarımı iptal ediyorum. Bunların yerini sevgiyle dolduruyorum.

* Ben evrenin sonsuz bolluk ve bereketiyle doluyum, sonsuz bolluk ve bereketimi tüm çevreme ve ihtiyacı olanlara kolaylıkla yayıyorum.
* Ben bugün sevgiyle doluyum, sevgiyi tüm çevreme ve ihtiyacı olanlara kolaylıkla yayıyorum.

* İşime kolayca odaklanıyorum ve verimli çalışıyorum.

* Kendimi her zaman ve her yerde özgürce ifade ediyorum.

* Ben daima; en doğru kişiye, en uygun anda, en doğru sözcüklerle, davranışlarla ve sevgiyle kendimi ifade edebilmeyi seçiyorum.

* Bugün ve her gün sağlığım durmadan daha iyiye gidiyor.

* Bugün kendimi sevgiyle ifade etmeyi seçiyorum...

* Evrenin sonsuz bolluk ve bereketi içindeyim...

* Ben kendimi tam olduğum gibi seviyor ve kabul ediyorum.

* Farkında olarak ya da olmayarak kendimde yarattığım tüm engellemeleri iptal ediyorum. Yolumun Tanrısal ışık ve sevgiyle açılmasını talep ediyorum.

* Zihnim ve bedenim kusursuz bir dengede. Sağlıklı ve uyumluyum.

* Geçmişi affediyorum ve serbest bırakıyorum.

* Mutluyum, huzurluyum, başarılıyım, sağlıklıyım, güzelim, neşeliyim.

* Saygı, sevgi ve kabul görüyorum.

* Değerliyim ve bunun farkındayım.

* Bolluk bereket içindeyim.

* Hayatımın efendisiyim.

* Güçlü bir iradeye sahibim.

* Aynaya baktığımda harika bir insan görüyorum.

* Güvendeyim.

* Pozitifim.

* Hoşgörülüyüm.

* Sakinim.

* Dinginim.

* Arkadaş canlısıyım.

* Çok özelim. 

Şükürler Olsun 
Sevgiler ♥
Alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder